فرا رسیدن سالروز علوم آزمایشگاهی را به همه آزمایشگاهیان ایران، تسلیت عرض می نمایم. بنده به عنوان یک کارشناس علوم آزمایشگاهی به خوبی می دانم که برای یک کارشناس علوم آزمایشگاهی، سی فروردین یعنی یاداوری این حقیقت تلخ که فارغ التحصیلان و زحمتکشان علوم آزمایشگاهی در نظام بهداشت و درمان ایران هیچ جایگاهی ندارند و همیشه سخت ترین و پرخطر ترین کارها و کمترین اعتبارات و منافع مادی نصیب ایشان می شود.

برای یک کارشناس علوم آزمایشگاهی، سی فروردین یعنی نمک پاشیدن روی زخمی به نام نبود "نظام آزمایشگاهی" در ایران. سی فروردین برای جامعه علوم آزمایشگاهی ایران یعنی یاداوری این حقیقت تکان دهنده که حقوق و مزایایی در حد یک دیپلمه مشغول در بخش خدمات بیمارستان می گیرند و چهارسال تحصیل و تمام سنوات خدمت ایشان مفت نمی ارزد.

جامعه علوم آزمایشگاهی ایران، خسته از این همه سرخوردگی و عدم توجه مسئولان نظام سلامت و بهداشت و درمان ایران، همه ساله سی فروردین را در جمع کوچک خود به همدیگر تسلیت می گویند و هر روز دلسردتر از دیروز به سرکار می روند و از هرکدامشان که بپرسی اغلب در آرزوی مهاجرت از ایران و رفتن به کشوری همچون کانادا هستند که قدر و ارزش مدرک و تخصص تحصیلی و علمی ایشان را بدانند.